Litt forskjellig

august 30, 2009, kl. 10:31 am | Publisert i Diverse - Søm, Strikk, Tøybleier | 2 kommentarer

Stativet til hengevugga jeg sydde har stått i stua her i noen uker allerede, men jeg har rett og slett ikke orket ta bilde av det før nå. Vugga henger hvertfall der nå, klar til at det skal komme en liten gutt og ta den i bruk. Stativet er det min bedre halvdel som har laget, så dette her har absolutt vært et 100% hjemmelaget prosjekt. Ekstra moro det, synes jeg. 🙂

 

 

I går strikket jeg to Turtle butt-bleiebukser i størrelse small, og garnvalget falt på alpakka denne gangen. En nattbukse og en dagbukse. De to andre har vært plaget av atopisk eksem helt fra starten av, så jeg tør ikke sjanse på at lillebror slipper unna. Da er det greit å ha noe mykt og litt mer allergivennlig i bakhånd, tilfelle ullbuksene skulle vise seg å bli ubrukelig pga eksem.

 

Nattbukse i dobbel Sandnes alpakka. Beige og lyseblå.

 

Dagbukse i dobbel tynn alpakka. Mørkebrun Sandnes mini alpakka og mintgrønn Indiecita. Myk som smør!!

 

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så superfin den vugga ble!!!!

  2. Fantastisk søte ull-truser!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

