Hentesettet snart ferdig

august 4, 2009, kl. 7:36 pm | Publisert i Barneklær - Strikk, Myk Start | 4 kommentarer

Det blir en del strikking for tiden, da stillesittende aktiviteter er det kroppen egner seg best til nå som slutten på svangerskapet nærmer seg. Etter mye frem og tilbake har jeg endelig greit å samle sammen noen plagg som skal bli hentesettet til lillebror når han skal hjem fra sykehuset. Alt er fra boka Myk start, og er strikket i deilig alpakka.

 

Lua, etter oppskriften «liten lue»:

Buksa, etter mønster «bukse uten seler»:

Jakka, etter mønster «Mykeste myke jakke 2»:

Og (nesten) hele settet:

 

Og ett par sokker. Så søte, synes jeg!

 

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Å, så nydelig det var!!! :o)

  2. Åe, jeg lærer aldri at jeg ikke skal skrive en rund nese på smilien… 🙂

  3. Nydelig strikking! 🙂
    Fint å lese flere strikke blogger, hadde en selv og må vel begynne å legge ut litt strikk på ny bloggen min. Gamle bloggen er http://meretemetehobby.blogspot.com/ om du vil se noe av det jeg har strikket! Ellers er du velkommen til å besøke min blogg her på wordpress:
    http://www.grenselandet.wordpress.com

    Hilsen fra Merete

  4. Det så utrolig deilig ut! Heldige lille baby 🙂


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

