Elastisk sjal

august 1, 2009, kl. 4:35 pm | Publisert i Bæretøy - Søm | 1 kommentar

I dag har jeg sydd elastisk sjal til meg og lillebror. Ble helt svett av å skulle holde orden på alle meterene mens jeg klippet stoffet i halv bredde av opprinnelig bredde. Litt håpløst når man ikke har et skikkelig godt klippebord å jobbe på, men det gikk jo på et vis da. 😉 Fikk brukt alle tre maskinene mine til dette prosjektet, i større eller mindre grad. Aplikerte på stjerna med rettsømmaskina, sydde fast lomma med coverproen, og kantet rundt hele sulamitten med overlocken. Litt vanskelig å se på bildet, men det er ei lomme foran der da. Den turkise «ramma» er der lomma går. Kjekt å ha til småting når man ikke gidder drasse med seg ei svær veske. 🙂

 

 

Jeg falt helt for de fine byKaysjalene Bleieboden selger, så jeg har latt meg inspirere. Om noen skulle være interessert i et lignende sjal så rop ut, jeg har fremdeles igjen halvparten av stoffene. 🙂

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ja, det var et virkelig stilig sjal! 🙂


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

