En mamsemums med broderi!

juli 27, 2009, kl. 7:57 pm | Publisert i Bæretøy - Søm | 3 kommentarer

En sjelden gang hender det at jeg trenger hjelp av min flinke venninne Nina, for at kunden skal få akkurat det hun vil ha. Nina har nemlig broderimaskin (neida, ikke noe særlig misunnelig). Resultatet blir jo like fint hver gang, og her er en eldgammel bestilling som av ulike årsaker ikke har blitt ferdigstilt før nå. Mei taien er tosidig, med forskjellige farger og broderi på hver side.

 

 

 

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Nydelig!!! ❤

  2. En så utrolig flott mei tai tror jeg aldri at jeg har sett før 🙂 Kan jeg få spørre om du bruker noe spesielt mønster som tilfeldigvis er mulig å få tak i noe sted O;) ? kulle gjene ha forsøkt å sy meg en slik!

  3. Takk for det. 🙂 Mønsteret er mitt eget, og siden jeg syr disse for salg kan jeg desverre ikke være behjelpelig med å dele mønster. Sjekk innom tettinntil.no, der finner du sybeskrivelser og mål. Lykke til! 🙂


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

