Enda mer barnehagetøy

juli 25, 2009, kl. 10:41 pm | Publisert i Barneklær - søm | 2 kommentarer

En deilig myk joggedress er et must når man skal leke og ha det moro hele dagen i barnehagen.  Disse små plaggene, og særlig sånn som jakker/gensere, er ganske tidkrevende, så det går sakte fremover føler jeg. Men heldigvis er det moro, så jeg lider på ingen måte mens jeg jobber meg frem mot målet; En full garderobe til kommende barnehageår.

 

Desverre ble fargene gusjete og stygge på bildene, men det er jo litt begrenset hvor bra kvalitet man får på bilder tatt etter midnatt i en halvveis opplyst yttergang. Egentlig er det en behagelig dus limegrønn farge. Hetta og lommene er fóret med elefantstoff fra Jofotex, resten av stoffene er fra S&S. Mønsteret på jakka er også fra S&S, mens buksa ble tegnet på frihånd fordi det vanlige buksemønsteret mitt hadde bestemt seg for å gjemme seg akkurat når jeg trengte det. Noen trenger visst å rydde på syrommet sitt.

 

 

Ett par bilder av dressen i bruk. En meget sliten liten herremann, etter en lang og morsom dag på farmor og farfar sin campingvogn i Sandefjord:

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Fargene ser helt riktig ut hos meg, så det er kanskje fargeinnstillingen på pcen din som er litt feil? Kjempesøte klær du har sydd til Daniel, Therese! Bra jobba! :o)

  2. Oj, jeg kan visst ikke skrive smilier på min måte her, nei. Prøver igjen: 🙂


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

