Jeg fikk litt dilla…

juli 20, 2009, kl. 7:07 pm | Publisert i Diverse - Søm | 5 kommentarer

Etter inspirasjon på Sykroken måtte jeg ned og lage tampongetui etter middag. For en smart idé, og et veldig kjapt og greit prosjekt også. Litt stoffrester er alt man trenger. Jeg er vel ikke den eneste som har tamponger løst i veska, så dette er jo mye mer delikat sånn sett. Det ser jo ut som hvilken som helst liten pung, så man diskret kan ta den med seg uten at hele verden trenger vite hva man skal.

Jeg fikk litt dilla og sydde litt mange.
45,- stk. Porto kommer i tillegg (7,-).

Det er litt forskjellige størrelser på dem.
Bakerst er Large, som passer til ca 8 rosa eller grønne OB. Man kan fint bruke dem til mindre OB også, da er det plass til flere.
De tre første fra venstre er Medium, og passer til ca 8 blå OB.
Den rosa, prikkete på enden helt til høyre er Small, og passer til 8 gule OB, eller 6 blå.

 

*ALLE SOLGT*

Jeg fant ikke mer enn 3 usle, ensomme OB i skapet her, det er ikke akkurat storforbruk av sånt for tiden… Men her ser dere hvertfall Medium etui i bruk..

Etuiene kan vaskes på 40 grader, og lukkes enkelt med akryl trykknapp. Rop ut hvis noen er interessert!
5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hva koster de? De var kjempe søte:)

  2. 45,- stk. Porto kommer i tillegg (7,-) 🙂

  3. Tusentakk for supert tips!! skal til syden snart og da er jo disse ypperlige å ha med seg på stranden osv.. (siden man allikevel er så uheldig å trenge dem når man reiser til syden mener jeg..hehe..)

  4. Ja, sant det er smart? Skal ikke ta æren for å ha kommet på det, men glad for å kunne videreføre litt inspirasjon uansett. 😀

  5. Kjempetøffe. Har sett på disse og må nok prøve meg på sånne en gang!
    Kjempemasse fint du har laget!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

