Bukser fra i dag

juli 12, 2009, kl. 3:23 pm | Publisert i Barneklær - søm | 5 kommentarer

I dag ble det noen bukser. Måtte ha noe som matchet bodyen og trøya jeg sydde her om dagen. Prøvde meg på en sparkebukse, og synes egentlig den ble ganske søt. Siden jeg tegnet mønsteret selv ville jeg ikke bruke noe av mitt kostbare svenske stoff i første runde, så testbuksa ble i velour. Jeg HATER å sette i trykknapper, så jeg tror omslagsvarianten utgår neste gang.  Kanskje en retroinspirert sparkebukse med fot, i landskapsstoffet?

Fikk endelig satt knapper i skrittet på flodebodyen jeg sydde her om dagen også,  godt å få det ute av verden.

 

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. HEIA! Du lager så mye fint, Therese. Begynner å bli litt desperat etter en ny Therese-bukse til *Erik. Han har nesten slitt ut den forrige 😉 Skikkelig god og holdbar bukse. OG komfortabel, gutten bare ELSKER den!! Rop ut når du vil sy igjen, snille du 😀

  2. Hei Therese,JEG ER MEKTIG IMPONERT OVER ARBEIDE DITT:)Du er super flink.God sommer til deg og dine.Håper vi treffes i sommer Klem fra meg

  3. Hei Therese!
    Jeg elsker å titte på sidene dine, og du lager sååå mye fint. Masse fint og ikke minst PRAKTISK og komfortabelt til barna! Stå på!! 😀

  4. Så flotte plagg du har sydd – skikkelig racer på symaskinen !
    Flott inspirasjon ! Ha en fortsatt fin sommer !

  5. Hei Therese! Må si du er veldig flink til å sy. Hvor får du tak i oppskriftene til selebuksene du har laget?

    Håper på svar!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

