Uanstendig KAL

desember 11, 2008, kl. 12:31 pm | Publisert i Strikk, Strikket tilbehør | 3 kommentarer

En fantastisk morsom knit along på Hobbyboden fanget min interesse, og jeg startet på Elisabeth Augustas mønster straks jeg kom hjem fra garnbutikken. En vott er nesten ferdig, den mangler bare tommel nå. I kveld starter jeg på vott nummer to, og håper at jeg rekker bli ferdig til lørdag for da skal vi i bursdag og  jeg trenger en gave. Disse vottene er akkurat passe uanstendig, til min nok så uanstendige venninne!

 

cimg7661

 

Innsiden fikk noen skjønnhetsfeil på ett par av rapportene, men når man sitter i totiden på natten og strikker så går det som det går.

cimg7662

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kule!
    Ser du har laget Rudolf du og 😉

  2. Ja måtte det, det satte en ekstra spiss på det allerede råkule motivet! :mrgreen:

  3. Hei! Jeg søkte etter votteoppskrifter på nettet, og kom over bildet av disse fantastisk morsomme vottene. Jeg bare undrer.. finnes det en oppskrift på disse vottene et sted? Som man kan kjøpe/se på nettet? Eller noe annet sted.. tror jeg føler at jeg må ha oppskrift på disse vottene ;p

    Med vennlig hilsen Marie


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

